Shopping = viktigt = UNDERBART!!

Då är det dax att sätta igång med min första riktigta blogginlägg.
Sitter här i soffan och kollar in lite fotbollsVM. Dock inte för att jag é intesserad utan för att jag har en sambo som blir heltokig i en hel månad vart fjärde år.
Men vad ska man göra? Det é ju som sagt bara vart fjärde år så det kan han väl få.

Håller på med att försöka ta körkort nu, eller rättare sagt börjat övningsköra. Snacka om att man var nervös i början, men sen när man fick in rätt "feeling" gick det som smort! Känner att jag börjar kunna detta nu haha.
Vi får väl se hur snabbt det går för mig att ta det. Kommer dock inte sätta igång med det i sommar, kanske till hösten..

Jaja nu va det inte om körkort eler övningskörning jag skulle skriva om, utan om mina inköp på min senaste shoppinrunda. Det är ju så att jag verkligen älskar att se på Greys Anatomy, och det går ju inte ett avsnitt man inte blir berörd av. När jag har kollat klart, är jag alltid deppig, och då är det bra att dra in till stan och shoppa lite för att peppa upp sig själv. Haha.
(Nu är det inte så att jag shoppar varje gång jag ser det)

Det första jag köpte var en ny parfym, och min favorit. Jag måste alltid ha Ralph Laurens "Ralph" i mitt badrumsskåp.



Sedan bar det vidare till din sko där jag köpte ett nytt par av de klassiska tygskorna. Mina började bli lite slitna så jag ville ha nya. Mycket bekväma.



Dax att avsluta för tillfället!

Soo long bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0