Jobbar på brännan!..

Hey Beautiful!

Då har man precis satt sig ner för att jäsa en stund i soffan. Kikar på 2½ män. Måste medge att jag gillar den serien.
Har precis ätit en god middag. Kycklinggryta med kokos och lime. Riktigt gott.
Har haft besök idag av pojkvännens bror. Skitkul. Trots att killarna är närmare 30 än 25 så satte de sig ner för att spela xbox360. Dom förde så mycket liv att man kunde tro att man var på ett lågstadiedisco. Hahaha det var ändå rätt kul att se dom hålla på.

Idag har jag spenderat några timmar ute i solen. Måste bättra på brännan som jag berättat om i tidigare inlägg.
Nu när man äntligen har semester så har man tid till sånt.
Så jag tog min filt och la mig ute på gräsmattan med en bok och hunden. Tror du jag fick läsa  någon bok? Nä, och här har ni beviset.




Min söta lilla vovve la sig över tidningen och boken för att jag skulle ägna mer tid åt henne än boken. Haha hon är för söt.
;P

Jag kan ju berätta att det inte syns ett skit att jag legat ute. Eller jo, på rumpan. Där har jag fått färg. Tack för den!
Får försöka dra me mig pojkvännen till havet imon och hoppas på att bli lite brun.


Sambon kom hem förut, han hade varit ute och handlat jordgubbar. Vilken goding han är!!
Ibland har man tur i kärleken :)
Så medans de spelade xbox satt jag och gottade mig med jordgubbar.
Mumma!
Jaja, nu är det dax för mig att avsluta för idag.

Ha en underbar kväll.

//Palette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0