Bad och sol avlutades med övningskörning

Visst blir man trött av denna värmen? Har bara gått runt och flåsat som en varm häst hela dagen. Man orkar ju nästan knappt klä på sig.
Och vad gör jag då? Jo då sticker jag ut och powerwalkar med hunden.
Snacka om dålig idé. Efter 20 minuter pallade jag inte mer så jag vände hem igen.
Hunden slängde sig på det kalla hallgolvet direkt! Förstår henne :)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Älsklingen kunde inte somna på morgonen (nattarbetare) så vi tog bilen ut till Askimsbadet för att lägga oss och sola lite.
Tror vi stannade där max 3 timmar, sedan packade vi ihop och drog hem. Det gick inte att ligga där, man höll på att koka ihjäl.
Varför klagar man när värmen äntligen är här? Knepigt...


2010-07-20 Askimsbadet

När vi gick till bilen fick jag nycklarna, så det va bara att sätta sig bakom ratten och köra. Känner att jag fortfarande är lite nervös, men inte lika mycket som jag var förut. Sköter körningen rätt bra faktiskt.
Eller rättare sagt, jag har klarat mig hittills iallafall. Inga skador på varken våran eller andras bil.

Nu är det bara några dagar kvar innan vi drar iväg till Amsterdam. Snacka om att jag läääääängtar!!!!
För att vara exakt är det 4 dagar, 10 timmar och 29 min (tror jag om jag räknat rätt) kvar.
Hallelujah, whooopwhooop!!

Och jag lovar er, ni kommer inte att ha tråkigt när ni läser min blogg om händelserna i Amsterdam.
Nu funderar jag på om jag ska gå in i badrummet och raka mina ben eller inte. Stubben har börjat komma, men vill ha perfekta ben på söndag. Tror jag drar mig i kragen och väntar, för vem fan bryr sig?
Jag har redan världens sexigaste pojkvän, inte fan bryr jag mig då om andra män ser mig såhär eller inte.
Haha jag kan ju lova att jag aldrig annars går ut med orakade ben. Är lite för pedantisk för det.

Nu ska jag dra mig tillbaka, dax att sätta på tv:n och glo på lite serier.

Love ya all bitches!

xxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0