Äntligen är den här. Efterlängtade semester!!

Ja, då kom ju den dagen man har längtat efter såpass länge. SEMESTER!!
Trodde aldrig den skulle komma.
Idag firar jag första semesterdagen, och hur då? Jo genom att sova!!
%¤XX!!?=##%#XZ#!Q!!! = FAAAN. Jag har nog sovit i princip hela dagen.
Varför undrar ni? Tror det beror på att jag inte fått så mycket sömn de senaste veckorna. Tar nog igen all förlorad skönhetssömn, men det kan vara bra det med. Då orkar jag mer i morgon.

Nu är det exakt en vecka kvar tills det är dax att sötta sig i bilen och ge sig ut i den stora världen. Eller ja, jag o älsklingen ska på semester till Amsterdam för andra gången.
Finns ingen mer underbar stad än den.
Det finns alltså då något att längta efter när man känner sig lite deppig. Jag och sambon har blivit oense om saker, vilket leder till att vi slutar prata med varandra och bara går runt och är sura.
Om jag minns rätt så är detta tredje dagen i rad som vi inte pratar.
Låter detta konstig? Ja du, välkommen till min värld, men man ska inte oroa sig.
Detta gör bara att vi får lite tid för oss själva, och sen slutar det med att vi längtar för mycket efter varandra för att sedan bli sams igen.
Så det finns inget att oroa sig för. Gott!

Nu funderar jag starkt på att gå o lägga mig under täcket igen.
Kanske sätta på en ny film jag inte sett innan. Har laddat ner "Sen And The City 2".
Ja jag vet, den har fått mycket dålig kritik, och alla säger att den är kass, men jag måste se den ändå.
Även om jag tror er, måste jag skapa mig min egna uppfattning.

Då tror jag att jag avslutar med detta.
Hoppas på att vakna till soligt väder så jag kan jobba på brännan, måste få lite färg innan resan.
Peter säger att jag bländar honom. Hahaha. Söt pojkvän har har.

Godnatt och Puss på er alla!
The one and only, Frida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0